Vyhledávání

Kontakt

Jaroslav Janda
PPC specialista, Internetový marketing

Hradešínská 33
101 00 - Praha 10

+420 602 941 546

jarda.x.janda@gmail.com

Novinky

Nový web

08.01.2015 13:12
Má práce se postupem doby úzce specializuje na...

Co si o Vás Google myslí

30.05.2014 11:52
Zjistěte, co si o Vás Google myslí Stále...

Copywriting.cz - dobrá služba

13.01.2014 14:10
Koncem roku se na našem internetovém trhu objevil...

Marketing festival - poté

03.12.2013 15:47
22 a 23.11 jsem se zúčastnil největší online...

Marketing Festival

08.10.2013 13:49
Dne 22 listopadu se zúčastním největší online...

V současné době jsou tyto stránky již bez aktualizací, mé aktuální stránky naleznete na www.jaroslavjanda.cz 

Remarketing

 

Nová služba od Google AdWords Remarketing je velice účinná forma online reklamy. Remarketing je další forma online reklamy prostřednictvím reklamní sítě Google, kde platíte jen za proklik (PPC reklama), remarketing Vám navíc umožňuje zobrazovat reklamy uživatelům, kteří již navštívili Váš web. Tímto zaměřením na specifické uživatele (užší a relevantnější cílová skupina) je remarketing velmi úspěšný a může zvýšit návratnost investic do online reklamy.
 

Jak Google AdWords Remarketing Funguje?

 Na příslušný web se přidá kód pro remarketing (obdobný jako je to u Google Analytics). Tento kód si pak označí pomocí cookie každého návštěvníka, který přijde na daný web. Poté se reklamy zobrazují jen takto označeným návštěvníkům na velkém množství partnerských stránek Google v reklamní síti Google.
 

Na jakých webech se Remarketing zobrazuje?

Partnerská reklamní sít Google obsahuje tisíce webů. Výběr webů pro Vaši představu: ordinace.cz, auto.bazos.cz, mamincinyrecepty.cz, zazvorucinky.cz, cviceni-doma.cz, chytrazena.cz, mimibazar.cz, pocitamesdetmi.cz, centrum.cz, denik.cz, tyden.cz, kurzy.cz, ceskykutil.cz, living.cz, byty.cz, hafici.cz, slunecnice.cz, hokej.cz, predskolaci.cz a mnoho dalšího.
 

Možnosti remarketingu

Remarketing se dá využít pro mnoho účelů zpětného oslovení návštěvníků Vašeho webu a to i návštěvníky, kteří byli na webu již před 540 dny. Můžete je oslovit třeba s výprodejem, novým zbožím, pořádáním akcí,………
Můžete oslovit všechny příchozí na Váš web, nebo všechny příchozí pro vybranou kategorii.  Dále můžete například oslovit všechny návštěvníky z vybrané kategorie avšak žádného zákazníka, který objednávku dokončil. U všech kategorií si můžete také nastavit, kdy tyto kategorie chcete oslovit, zda za týden nebo třeba za rok. 
Podívejte se na případovou studii společnosti Mall do Google mall-remarketing.pdf (2,2 MB) a poznéte účinek remarketingu.
 

Ceník a popis prací:

Nastavení remarketingu

Pro správné fungování remarketingové kampaně ja zapotřebí navrhnout optimální strategii a dobře nastavit kampaň.

Nastavení remarketingové kampaně obsahuje tyto služby:

- nastavení cílů - pomoc s definicí požadovaného cíle návštěvy a nastavení pro měření
- pomoc s koncepcí remarketingu - rozdělení uživatelů do skupin
- vytvoření až 10 publik návštěvníků – vytvoření publik návštěvníků pro Váš web (příklad: 1. publikum – všichni návštěvníci Vašeho webu po dobu 540 dní, 2. publikum všichni co nakoupily do 14 dní)
- vygenerování remarketingového kódu
- vytvoření jedné remarketingové kampaně - vytvoření jedné remarketingové kampaně – 3 textové inzeráty a nastavení pro příslušné publikum (pokud máte bannery, můžeme je vložit do kampaní, bannery mají větší úspěšnost než textová reklama)
- nastavení omezení pro zobrazení reklam  - nastavení omezení pro zobrazování reklam, aby nedocházelo k nadměrnému zobrazování reklam 
- označení remarketingových kampaní pro lepší posuzování výkonu v Google Analytics
- kredit do Google AdWords v hodnotě 1 000,-  Kč (jen pro nově založený účet Google Adwords).

Cena služby je 1 500,- bez DPH
Každá další kampaň + 500,- Kč bez DPH
 

Správa remarketingové kampaně 

Jako každou reklamní kampaň, tak i remarketingovou kampaň je pro optimální chod potřeba spravovat. I sebelepší nastavení kampaně Vám neudělá takové výsledky, jaké budete mít při správě kampaně. 

Správa remarketingové kampaně obsahuje tyto služby:

- optimalizace kampaně  - Testování pro získání nejlepšího efektu
- aktualizace reklam
- pokročilé testování - testování dalších možných variant jako je délka prodlevy atd.
 
Cena správy remarketingové kampaně je od 500,-Kč bez DPH
 

Kontaktujte mě přípravu či správu remarketingové kampaně

Pro kontakt můžete použít formulář níže nebo email jarda.x.janda@gmail.com.