Vyhledávání

Kontakt

Jaroslav Janda
PPC specialista, Internetový marketing

Hradešínská 33
101 00 - Praha 10

+420 602 941 546

jarda.x.janda@gmail.com

Novinky

Nový web

08.01.2015 13:12
Má práce se postupem doby úzce specializuje na...

Co si o Vás Google myslí

30.05.2014 11:52
Zjistěte, co si o Vás Google myslí Stále...

Copywriting.cz - dobrá služba

13.01.2014 14:10
Koncem roku se na našem internetovém trhu objevil...

Marketing festival - poté

03.12.2013 15:47
22 a 23.11 jsem se zúčastnil největší online...

Marketing Festival

08.10.2013 13:49
Dne 22 listopadu se zúčastním největší online...

V současné době jsou tyto stránky již bez aktualizací, mé aktuální stránky naleznete na www.jaroslavjanda.cz 

PPC reklama

Reklama, která Vám pomůže přivést na Váš web relevantní návštěvníky.

Co je PPC reklama

PPC reklama je typ textové i bannerové reklamy, kde se účtuje poplatek za každé kliknutí na reklamu, takže inzerent platí jen za návštěvníka, který přijde na požadované webové stránky.

Kde se PPC reklama zobrazuje

Zobrazování PPC reklam se rozděluje na "Vyhledávání" a "Kontext", do kontextu patří i Remarketing.

Vyhledávání

Zobrazení ve vyhledávání je reklama, která se zobrazuje při zadání dotazu ve vyhledávači Seznam a Google. Tato reklama se zobrazí nad přirozeným vyhledáváním a po pravé straně přirozeného vyhledávání. 

Kontext

Kontextová reklama je reklama, která se zobrazuje v reklamních síti Sklik nebo v reklamní síti Google, reklamní síti mClick a reklamní síti Etarget. Jedná se o portály a weby, které mají uzavřenou platnou smlouvu s reklamním systémem. 

Jaké jsou PPC systémy

V České republice nyní působí čtyři ppc systémy. Hlavní podíl na trhu mají Sklik a AdWords další systém je mClick a Etarget. Sklik - Seznam.cz poskytuje PPC reklamu ve vyhledávání  a v kontextu (Reklamní síť Sklik). AdWords - Google poskytuje PPC reklamu ve vyhledávání v kontextu (Reklamní síť AdSance) a remarketing. Nový systém mClick poskytuje jen kontextové cílení. Etarget také jen poskytuje kontextové cílení (tento systém svým klientům nedoporučuji z důvodu malé efektivity). 

Přínos PPC reklamy pro Vás

PPC kampaň je jednou z nejefektivnějších on-line forem reklamy. Můžete se zobrazovat ve vyhledávačích i na slova, která jsou těžko optimalizovatelná. Nabízí přesné cílení na Vašeho zákazníka, začátek i ukončení kampaní je velmi rychlé, vyznačuje se vysokou návratností investic. Přesně si nastavíte kolik Vás může maximálně stát přivedení zákazníka a určíte si kolik a kdy chcete utratit. 

Návratnost PPC reklamy - kampaně

Návratnost PPC reklam - kampaní lze jednoduše spočítat. Každá webová stránka má jeden nebo více cílů (objednávka, registrace, doba strávená na stránkách, atd). Pokud na PPC kampaň dáte 500,- Kč a na Vaše stránky přijde 300 zákazníků a z toho si pět zákazníků objedná zboží s čistým ziskem 1 500,- Kč pro web, stojí web jeden kupující zákazník 100,- Kč, ale pro web má čistý zisk 200,- Kč (1500 / 5 = 300, 300 - 500 / 5 = 200) PPC kampaně cílím na zákazníka, který provede požadovaný cíl a tím se snažím snížit náklady na zákazníka a urychlit návratnost vynaložených prostředků.

Proč PPC kampaně ode mě

Správu PPC kampaní optimalizuji tak, aby zákazník za kampaň platil méně a přivedlo mu to více zákazníků, kteří budou odpovídat profilu zákazníkových klientů. Nejsem z těch, kteří nastaví kampaň přesně podle zadání klienta (včetně klíčových slov) a poté již jen posílají přehledy a faktury. Nejprve s klientem proberu jeho a mé představy o kampaních a poté nalezneme společné nejefektivnější řešení. Kampaně neustále optimalizuji pro ještě lepší výsledky. Pro mé klienty k nově založenému účtu na Adwords poskytuji kupón na 1 000,- Kč pro zahájení kampaní.


 

Kontaktujte mě pro přípravu či správu PPC kampaní

Pro kontakt můžete použít formulář níže nebo email jarda.x.janda@gmail.com.