Vyhledávání

Kontakt

Jaroslav Janda
PPC specialista, Internetový marketing

Hradešínská 33
101 00 - Praha 10

+420 602 941 546

jarda.x.janda@gmail.com

Novinky

Nový web

08.01.2015 13:12
Má práce se postupem doby úzce specializuje na...

Co si o Vás Google myslí

30.05.2014 11:52
Zjistěte, co si o Vás Google myslí Stále...

Copywriting.cz - dobrá služba

13.01.2014 14:10
Koncem roku se na našem internetovém trhu objevil...

Marketing festival - poté

03.12.2013 15:47
22 a 23.11 jsem se zúčastnil největší online...

Marketing Festival

08.10.2013 13:49
Dne 22 listopadu se zúčastním největší online...

V současné době jsou tyto stránky již bez aktualizací, mé aktuální stránky naleznete na www.jaroslavjanda.cz 

Proč reklama na internetu
 

Růst internetu v České republice

Internet se podílel v roce 2009 na České ekonomice 130 miliardy, což obnáší  3,6 % HDP a tím je úspěšnější než jiné obory jako jsou: bankovnictví, zemědělství i telekomunikace. S tímto podílem jsme na tom lépe než většina zemí Východní a Střední Evropy. 

Internet v České republice nyní zajišťuje práci pro cca 25 000 lidí a roční příjmy ve výši přibližně 200 miliard Kč. Podle posledních odhadů poroste internetová ekonomika o 12% ročně, takže v roce 2015 bude tvořit 5,7% HDP.

Firmy na online reklamu ročně vynaloží 3 - 5 miliard Kč. Ročně české firmy uzavřou online transakce za zhruba 640 miliard Kč. 

Internetová reklama pro firmy

Internet je důležitý hlavně pro malé a střední firmy, kde často tyto firmy prodávají a získávají nové klienty především přes internet. Díky tomu vzrostl u 80% těchto firem počet pracovních míst a většina takto zaměřených firem roste rychleji než jejich konkurence. 

Češi na internetu

Na internetu je přibližně 6,5 milionu Čechů „spotřebitelů“ a ti jsou na internetu velmi aktivní. Především v nakupování, kde jsou jedni z nejaktivnějších on-line nakupujících. Eshopy jim umožňují větší výběr zboží za nižší cenu oproti kamenným obchodům. Online nákupy tvoří  40% internetové ekonomiky a rostou o 19% ročně.  

Inzerujte na internetu

Z tohoto vyplývá, že být na internetu se nejenom vyplatí. S výhledem, že za pár let, kdo nebude na internetu, ten jako by nebyl. Pokud si dnes vytvoříte kvalitní internetovou prezentaci a budete efektivně investovat do propagace a reklamy na internetu, tak se vám tato investice po čase mnohonásobně vrátí. 

Jak inzerovat na internetu

Jako dva nejefektivnější způsoby reklamy na internetu považuji SEO a PPC kampaně.  Se SEO získáte lepší pozice ve vyhledávačích na odpovídající obsah webu a tím více relevantních návštěvníků.  PPC reklamy Vám přinesou efektivní reklamu, přesné cílení na klienta a možnost rychle měnit reklamu a tím účinně propagovat probíhající Akce.

Informace čerpané z www.zemeinternetova.cz